Her finner du noen av tekstene jeg har skrevet, oversatt eller gjendiktet.
Tekstene er ordnet alfabetisk i høyre kolonne.

lørdag 25. februar 2023

Safir - blå tanker på en blå dag

Takk til Vårherre og Magna for:
· 45 år i stille og storm
· 45 år i fred, krig og terror
· 45 år i medgang og motgang
· 45 år med mening og mål
· 45 år med sterk vilje og tro
· 45 år med kjærligheten som vei

Etter 45 år kan jeg si:
· At gleden er fortsatt enorm
· At forventningen er like stor
· At det blir nye vers i vår sang
· At vi sammen er sterke som stål
· At Gud spleiset oss to
· At Magna jeg elsker deg!

Postet på Facebook

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Del mitt åk

Når jeg er trøtt og allting går i stå for meg Når ting jeg regnet med Kun hurtig for forbi Når i min tanke Tvilens skyer truer meg Da trenge...