Her finner du noen av tekstene jeg har skrevet, oversatt eller gjendiktet.
Tekstene er ordnet alfabetisk i høyre kolonne.

onsdag 2. mars 2016

Unik og elsket

Vi er skapt i Guds bilde, men ikke i form,
Det er derfor du er helt unik
Han liker stillhet og trives i storm
hans kjærlighet er helt enorm
Det er derfor han elsker deg slik

Verset ble skrevet 2. mars 2016 på Brødsjø mens jeg var rekonvalesent etter Istanbul. Vi hadde vært på Brødsjø i en uke, og Magna fikk et kraftig angrep av rosen på veien nedover - og hadde vært mer eller mindre sengeliggende en fire, fem dager. Det ble tid til å reflektere - også over det som er uforanderlig og godt: Unik og elsket!  

Bibelsk belegg: 
1 Mosebok 1:26
Johannes 3:16

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Del mitt åk

Når jeg er trøtt og allting går i stå for meg Når ting jeg regnet med Kun hurtig for forbi Når i min tanke Tvilens skyer truer meg Da trenge...