Her finner du noen av tekstene jeg har skrevet, oversatt eller gjendiktet.
Tekstene er ordnet alfabetisk i høyre kolonne.

lørdag 1. august 1981

Å Herre ...

Et lite utdrag fra samlingen:

* Barn - English: Children
* Bedrag - English: Humbugs
Blanding - English: Mixture
Dager - English: Days
* Ego - English: Ego 
* EnglerEnglish: Angels
* Fienden - English: Enemy
* Fornyelse  - English: Renewal
* Forvandling - English: Refomation
* Fremmede - English: Strangers
* Frustrasjon - English: Frustration
* Gaver - English: Gifts
* Glitter - English: Tinsel
* Irritasjoner - English: Irritants
* Klovn - English: Clown
* Knott - English: Gnats

* Konformitet - English: Conformity
* Lynangrep - English: Sally
* Mangfold - English: Variety
Menneskelighet - English: Humanity
* Mester-klasse - English: Master-Class
* Mine - verdig? - English: Grim - ace?
* Nykommeren - English: Newcomer 
* Overtid - English: Overtime 
* 'Raringer' - English: 'Oddities'
* Raushet - English: Extravagance
* Seier - English: Victory
* Skravling - English: Chatter
* Skuffelse - English: Disappointment  
* Spark - English: Goad
* Spenninger - English: Tensions 
* Synsvinkel - English: Viewpoint
* Sår - English: Hurts 
* Talerør - English: Oracle
* Tiggere - English: Beggars  
Tillit - English: Trust
Under - English: Miracle
* Unnskyldning - English: Apology
* Valg - English: Choice
* Villighet - English: Alacrity

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Del mitt åk

Når jeg er trøtt og allting går i stå for meg Når ting jeg regnet med Kun hurtig for forbi Når i min tanke Tvilens skyer truer meg Da trenge...